Reklamacje i zwroty

 

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku mają Państwo prawo odstąpić od zawartej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Sklep wydłuża ten termin Konsumentowi do 30 dni.  

 

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy lub w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.

 

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować Sklep o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną) lub za pomocą FORMULARZA

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

 

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 30 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. 

 

Proszę odesłać lub przekazać nam osobiście rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 30 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 30 dni.

 

W przypadku niedotrzymania terminu zwotu,
Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Koszt jaki Państwo ponoszą to koszt usługi pocztowej. Koszty te określa cennik Poczty Polskiej.

 

W przypadku odsyłania towarów w inny sposób aniżeli Pocztą Polską, koszty odesłania zależne są od aktualnego cennika określonej firmy Kurierskiej. Informacje można w tym zakresie znaleźć na stronie danej firmy kurierskiej lub w naszej zakładce Czas i koszt dostawy. 

 

 

UWAGA: Adres do wysyłki zwrotów/wymian jest inny niż na fakturze:

PieknaMama.pl

Ul. Słomińskiego 5 lok 223

00-195 Warszawa

 

Prosimy o dołączenie oryginału lub kopii dowodu zakupu, usprawni nam to identyfikację przesyłki.

W przypadku zwrotu całego zamówienie lub większej  jego części, gratis także podlega zwrotowi. W przypadku jego braku od kwoty zwrotu odliczona zostanie wartość rynkowa danego gratisu.

 

Bardzo prosimy o przesyłanie odzieży w stanie w jakim Państwo otrzymaliście, nieużywaną
i złożoną, a także zabezpieczoną folią ochronną przed zniszczeniem podczas transportu. 

Zwracamy się ze szczególną prośbą, aby produkty, zwłaszcza bielizna, były odsyłane w oryginalnych kartonikach. W celu zwrotu / wymiany prosimy o zapakowanie w ten sam sposób w jaki Państwo otrzymali.

Prosimy o nie wkładanie pudełek z bielizną do kopert. Pudełka ulegną zniszczeniu w trakcie transportu, bielizna również.

Towar używany oraz z oderwanymi metkami będzie odsyłany na koszt nadawcy.


W przypadku zwrotu większości lub wszystkich zamówionych produktów prosimy o ZWROT pełnowartościowych GRATISÓW, które były dołączone do zamówienia.